• Teaser
  • Teaser
  • Teaser
  • Webdesign, Arculat, Kampány.

    Nálunk mindenre találsz megoldást.
  • Nyomtatott megjelenés

    kicsiben és nagyban
  • Kreatív tervezés

    Arculat, szöveg, layout

Webáruház készítés

webáruház készítés Válaszokat keresünk azokra az általános kérdésekre, amik egy webáruház beindítása előtt felmerülhetnek 

Webáruház készítés ingyen. Lehetséges?

Igen, de drága megoldás. Az interneten rengeteg ingyenes (úgynevezett nyílt forráskódú) webshop motor található és szabadon használható. A teljes személyre szabásuk még egy gyakorlott webfejlesztő cég esetén is rengeteg idő, az idő pedig pénz. Fontosabb szempont, hogy az alapismeretek nélkül létrehozott webáruházak nem úgy teljesítenek, mint az azonos korú professzionális webáruházak. Tehát, ha jönnek is megrendelések, tudni kell, hogy az adott forgalom többszöröse is elérhető lett volna, ha szakember is részt vesz a fejlesztésben. 

 

Webáruház készítés ára. Széles választék

Az elvárt teljesítmény és a feltöltött termékek számától függően az ár 100.000 és egy 1.000.000 forint között várható. Ekkor az indulásig értünk el, hiszen a havi fenntartási és adminisztrációs teendők további költségeket jelentenek. Olyan esetben, amikor egy sablon webáruházat veszünk, s a termékfeltöltés, valamint a testreszabás oroszlánrésze is a megrendelőre hárul, akkor még lehet pár tízezer forintot spórolni. 

 

Webáruház bérlés. Jó ötlet?

A webáruház bérlés arról szól, hogy egy működő sablonáruház klónt használhatunk, amelyhez a választott csomagtól függően technikailag elég naprakész oldallal indulhatunk. Természetesen a termékfeltöltés, keresőoptimalizálás, s egyéb strukturális lépéseket ezzel a választással sem lehet megúszni. Vannak természetesen buktatói is a bérlésnek. Például, ha ideiglenesen szüneteltetni szeretné a vállalkozást, a bérleti díjak akkor is fizetendőek, valamint akkor is fix költségekkel kell számolni, ha épp' nem úgy teljesít az oldal. 

Előnyei:

  • kicsit hamarabb használható,
  • tartalmazza a legújabb trendek szerinti fejlesztéseket (ha elég profi a szolgáltató)…

Hátrányai:

  • állandó havi költségek,
  • a tulajdonjog hiánya, bizonytalan a jövője,
  • fejlesztések költségesek lehetnek…

Az által, hogy sokan használják ugyanazt a rendszert, sok látogató számára jelenthet előnyt az ismerős felület. Ha nem elég korszerű az alaprendszer, akkor nem fogják szeretni a vevők. 

Webáruház üzemeltetéshez hány fő szükséges?

A webáruházak előnye az automatizmus. Egy jól beállított webáruház szinte önműködően hozza egy kisebb hagyományos üzlet forgalmát. Természetesen a rendelések feldolgozása és a marketing tevékenységek igénylik az üzemeltetésben gyakorlott szakemberek jelenlétét. 

Webáruház konverziós ráta. Mik a jó számok?

A konverziós ráta megmutatja azt, hogy 100 látogatóból hányan vásárolnak. Ez egy nagyon kifejező mérőszám a weboldal tulajdonosok számára. Ennek ismeretében árazási és hirdetési döntéseket lehet meghozni. A szórása 0,5% és 4-5% között van. A legjellemzőbb átlag 1 és 2 százalék körüli eredmény. Kiemelkedően jó eredményt jellemzően konkrét termékre vagy akcióra kiküldött kampánnyal lehet elérni. Ilyenkor 15–20%-os vagy annál is jobb eredmény is előfordulhat.

Milyen termékeket lehet eladni webáruházban?

Elsődlegesen kézbe vehető termékek értékesítésére használjuk, amiket boltban is meg lehet vásárolni. Most már elmondható, hogy az összes boltban kapható termék, webáruházban is elérhető. A webáruház rendszerek azonban tudják kezelni úgynevezett „virtuális termékeket” is; tehát digitális file-okat (Pl.: oktatási anyagok, vagy képek, videók is rendelhetőek, valamint szoftverek és programok)

Fizetési módok

Egyre népszerűbb a biztonságos kártyás fizetés. (Sőt sokan csak ezt az opciót ajánlják fel…)

Előnye:

  • A megrendelő számára a legolcsóbb és legkényelmesebb fizetési mód – a kártyaadatok megadásával a teljes rendelés le van tudva…

Másik opció az előreutalás.

Előnye:

  • Gazdaságosabb fizetési mód, mint az utánvét, mert nincs utánvétköltség

Hátrányai:

  • Kényelmesebb, mint a kártyás fizetés – a bankba belépve kell a számlázási adatokat megadni,
  • Plusz tranzakciós költség.

Illetve jellemző még utánvétes fizetés is.

Előnye:

  • A bizalmatlanok számára ez a legbiztonságosabb fizetési mód – csak a tényleges kiszállításkor kell fizetni.
  • Hátrányai:

    • Az összeggel megegyező készpénzzel rendelkezésre kell állni,
    • Nem biztos, hogy a futár tud visszaadni,
    • Borravaló a futárnak,
    • Az utánvét költségét a megrendelőre terhelik,
    • A szolgáltató szempontjából azért nem ideális, mert később jut a pénzéhez.
    • Valamint személyes átvétel esetén a készpénzfizetés.

      Előnyei:

      • Találkozási lehetőség az ügyféllel,
      • Bizalomépítő lehet a kapcsolatfelvétel a vásárlóval.
      • Hátrányai:

        • Időigényes,
        • számlázási, pénzkezelési feladatokkal jár…
        • Szállítási módok

          A futárcégek versenyeznek a házhoz szállítás vagy a munkahelyre történő szolgáltatás elnyeréséért.

          Előnyei:

          • Házhoz jön az áru,
          • Ez a legkényelmesebb kiszállítási mód…
          • Hátránya:

            • Viszonylag hosszabb; minimum 2-3 órás időintervallumban a címen kell tartózkodnia valakinek
            • Viszont emellett az elmúlt 1-2 évben a csomagautomatába való kiküldés is elterjedt, amikor a megrendelő egy közeli csomagátvevőponton kapja meg a terméket.

              Előnye:

              • Akkor megyünk érte, amikor nekünk kényelmes.
              • Hátránya:

                • Nem jön házhoz
                • Az ár-összehasonlító oldalak tényleg növelik a forgalmat?

                  Egyértelműen növelhetik a forgalmat, hozhatnak új vevőket. Akkor is szoktuk javasolni, amikor az adott, egyedi termék csak a mi webáruházunkban kapható, mert így elérhetjük azokat a vevőket is, akik nem találják meg a weboldalunkat.

                  Hátránya:

                  • Árháború – érdemes olyan termékekkel beszállni, amiket tényleg jó áron tudunk árusítani.
                  • Minden esetben az ár-összehasonlító oldalak tesztelését szoktuk javasolni, hogy egyértelmű számaink legyenek a nyereségességet illetően!

                    A legismertebb és leghatékonyabb oldalak: az ÁrGép és az Árukereső

Kapcsolatfelvétel

  • Studiónk címe:
    1165 Budapest,
    Újszász u. 45/B T épület "Garázs"
  • Telefon:
    +36 (70) 627-1710
  • e-mail:
    Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • cégadatok:
    HU27917394-2-42 - BDPST Marketing Kft.

Eszközeink

Ingatlan.lap.hu | Szorolap.lap.hu | Reklam.lap.hu

Pinterest