Néhány szó a weboldal referenciákról

Referenciákat 4 fő csoportba soroltuk:

  • Egyedi grafikájú weboldalak azért számítanak nagy kincsnek, mert az új honlapok nagy része már úgynevezett template-ből készül. Akinek fontos az egységes arculat és nem talál az (egyébként jobbnál-jobb) sablonok között olyat, ami tetszik, akkor jön a grafikai tervezés. 
  • Egyedi fejlesztésű weboldalakra olyan esetekben van szükség, amikor a piacon egyedülálló szolgáltatásról van szó, illetve, ha a kész megoldások nem fedik le teljesen az elvárásokat. A fejlesztés előzetes tervezés, egyeztetés után kezdődik csupán, az élesítés után hosszas tesztelés következik, mire az oldalt publikálni lehet. 
  • Egyszerűbb CMS oldalak készítése a leggyakoribb megbízásaink közé tartoznak. Általában ilyenre van szükség cégbemutató oldalaknál, új termékek, szolgáltatások bevezetésekor. Ezek az oldalak a legtrendibbek, mert piacvezető grafikai és fejlesztő cégek anyagaival dolgozunk. Megfelelnek a mindig aktuális elvárásoknak. 
  • Professzionális webshopok, 100-tól több tízezer termékig. Rengeteg egyedi funkcióval, (fizetés, szállítás, keresés, megosztás, stb.) külön arculattal. A legnagyobb, leglátványosabb projektek.

SEO - Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás, ezen múlik egy weboldal (és a mögötte álló vállalkozás, ügy) sikere az interneten. Ha ugyanis elkészül a szép, tartalmas oldal, akkor a honlaptulajdonos joggal várja a látogatóak. A látogatók először ismerősök, akik az oldal linkre kattintanak, de idővel bekerül a Google rendszerébe és Google keresőből is érkeznek látogatók. Nem mindegy, hogy hányadik helyre kerül az oldal, mert statisztikák szerint az első három találat elviszi a kattintások 90%-át. A Google keresőmotor speciális - időnként változó - algoritmusa alapján rangsorolja a kereső kifejezésekhez a találati listában az egyes oldalakat. Célja, hogy a kereső személy, a legrelevánsabb találatot, minél előbb megtalálja. Emiatt a keresőrobotok a weboldalakat bizonyos időközönként átnézik, s főbb szempontok alapján osztályozzák (meglévő tartalom, új tartalom, kulcsszavak, külső- belsőlinkek, stb.) A jó SEO figyelembe veszi a kulcsszavak kellő számú szerepeltetését, a menüpontok, címszavak megfelelő kialakítását. Ezek beállítása online SEO eszközökkel ellenőrizhető. A keresőkben való előre jutás másik módja a Google fizetett hirdetése, amikor az oldalunk a választott kulcsszavakra kiemelt pozícióba kerül (1-3, vagy jobb oldali helyezések), s kattintásonként von le az előre feltöltött egyenlegünkből a Google. Erről bővebben később! A keresőoptimalizálást SEO szakemberek végzik, érdemes velük egyeztetni már a weboldal elkészülése előtt, s annak folyamatában. Ugyanis sokkal hamarabb jön az eredmény, ha már induláskor jó a SEO, mintha közben kell alakítani a meglévő oldalon.

Kapcsolatfelvétel

  • Studiónk címe:
    1165 Budapest,
    Újszász u. 45/B T épület "Garázs"
  • Telefon:
    +36 (70) 627-1710
  • e-mail:
    Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • cégadatok:
    HU27917394-2-42 - BDPST Marketing Kft.

Ingatlan.lap.hu | Szorolap.lap.hu | Reklam.lap.hu

Pinterest